01 januari 2010

Klart för idag

Då var man klar med allt klistrande. Så nu ska jag ta en skön natts sömn för i morgon ska jag montera in ny motorvärmare och nya kablar till den samma samt dra in kablaget in i kupen så man kan ha kupevärmaren på innan man ska iväg någonstans. Så vid 10.00 i morgon så står man på verkstaden igen. Sen vecka 2 så kommer det att bli ett kamremsbyte på caddyn med så det är nya krya grejer till långresan. Ska även byta olja och filter samt dieselfiltret med så har jag elliminerat någraq saker till som gör att man kanske blir stående ut med vägen. Det har jag verkligen ingen lust med. Så jag försöker byta ut sånt som man vet om kan gå sönder, då har man ialla fall försökt göra vad man kan för att det ska funka hela vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar