31 mars 2010

Jämmer och elände

Så var det med det. Jag får åka själv till Kivik då min medresenär hoppade av idag. Förvisso så kommer det ner några kompisar till i morgonkväll som ska fiska tillsammans med mej. Men det fixar sej. Jag åker väl hemifrån mitt på dagen eller något. Det kommer att bli kanonbra så det blir. Får hoppas att det inte blir allt för mycket regn bara utan lite klart till halvklart väder vore fint för fisket. Ni kan följa med mej på resan via min blogg om ni vill. Nu ska jag fortsätta packa ner det sista.

2 kommentarer:

  1. Det var ju tråkigt att Markus inte kunde komma med ner till Kivik, men mej blir du inte av med såååå lätt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det var synd att min vapendragare inte kunde komma med. MEn jag vill ju inte bli av med dej. För vem ska man kivas med då under resan bland havsöringen.

    SvaraRadera