07 november 2009

Vinterförberedelser

Så här ser knackelibrankelfnatt ut i dagsljus. Jag har börjat med diverse vinterförberedelser.



Bland annat så har jag krängt på nya vinterdäck på fälg och sen har jag monterat dom på bilen så jag hinner köra in dom en sväng på barmark innan snön kommer. Sen när det var gjort så var jag i grannstaden och köpte mej en kåpa som sitter över lastflaket så man kan få med sej ryggsäckar och övernattningsprylar och snöskyfflar utan att det ska behöva ligga öppet på flaket. Bild på det kommer i morgon. Det som ligger lite längre fram i förberedelserna är kamremsbyte samt filter för olja och bränsle. När det är gjort så hoppas jag att det blir bra med snö och bra med anmälningar till våra vintertävlingar. Jag och min resekamrat har börjat att snegla lite på nästa års tävlingar. Jag kan medela i mitten på december hur schemat kommer att se ut för vintern. Vad vi vet nu så är vintertävlingarna i Supercupen inbokade i vårat schema.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar