08 september 2011

Då är det dax för rally igen

Blir det och deras tävling EMK Kannan. Enlligt anmälnings listan så är det 154 bilar anmälda. Vi åker upp i morgon eftermiddag och hyr en stuga. Sen blir det till att åka ut och reka lite sträckor. hoppas det finns lite svängar där uppe. Jag har aldrig varit i E-tuna så jag hoppas att vägarna är som dom utlovar. Fina och luriga. Sen är det ju alltid lite extra när man får se vocarna göra upp om medaljerna, hoppas dom bjuder på ett enormt tempo. Men vi ses i Eskilstuna, ni som inte ska dit kanske vill följa oss här på bloggen från lördag. Jag ska försöka uppdatera så mycket det går och hinns med. Jag tar med mej kameran upp så får vi se om det blir några kort. Jag bjuder på ett från Skilling 500 som en liten retning av rallytarmen
Foto: Kent Nilsson Nilssons Rallyfoto Skilling 500 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar