07 september 2009

Tillbaka till vardagen




Då är man tillbaka i vardagen, förvisso har jag två veckors semester kvar innan jag behöver börja arbeta. Har varit och hämtat min bil som varit inne på skönhetssalong medans jag har varit iväg. Det blev förbannat bra. Tack Höre Bilservice. Så nu ska den väl hålla något år till innan man behöver slipa rost på den igen. På rallyfronten så är det Hörbys tävling som ligger närmast. Det blir en dubbel tävling i helgen som det ser ut. Sticker ner till Hörby på fredagen och sen på lördagskvällen så sticker vi över till Kinds tävling Retursladden. Så vi får hoppas på många startande på söndagen. Enlig gällande rykten så är det c:a 200 startande + debutanter i Hörbys tävling så jag hoppas att det stämmer när man väl kommer ner dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar