17 juli 2016

Slottssprinten ett snörpligt slut

Slottssprinten gick väl inte som jag trott. Råkade sträckorna på fredagen och bestämde mig för att stå på SS 4 i en snabb sväng som nöp i lite. Tog sovmorgon och var på sträckan en stund innan avlysningen började, så jag körde igenom sträckan en gång till innan jag parkerade bilen och inväntade första bil. När det var en timme kvar in de skulle komma så gick jag till svängen. Vi fick se 39 bilar och sen en väntan i en timme eller mer innan vi fick reda på att sträckan var struken. 3 rejäla häng och en riktigt kris han jag med på dessa bilar. Det dåliga med allt var att det inte kom ut någon information till oss som stod utmed sträckan. Vi fick allt ryktesvägen och det är aldrig bra information. Till slut så sas det på rallyradion att den var struken och då var det bara att åka hem. Så nu får vi se när nästa rally blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar